GOREMO

Servis, náhradné diely a doplnky spotrebičov GORENJE a MORA

Obchodné podmienky GOREMO

OBJEDNÁVKA – KÚPNA ZMLUVA
 Kupujúci objednáva tovar elektronicky - odoslaním objednávky na mail predávajúceho, alebo telefonicky. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje záväznosť objednávky a prejavuje súhlas s obchodnými podmienkami. Objednávka musí obsahovať údaje pre jasné identifikovanie kupujúceho:

meno a adresu kupujúceho
adresu dodania tovaru v prípade, že sa líši od adresy kupujúceho
IČO,DIČ,IČ DPH sa vyžaduje v prípade, že je kupujúcim podnikateľský subjekt
telefonický kontakt, prípadne e-mailový kontakt
druh a množstvo tovaru

 Objednávka odoslaná predávajúcemu sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy v zmysle §43a Občianskeho zákonníka. Kupujúci má možnosť návrh na uzavretie zmluvy odvolať, alebo zrušiť len spôsobom uvedeným v tomto ustanovení. Po obdržaní objednávky predávajúci potvrdí objednávku telefonicky alebo emailom, čím dôjde k prijatiu návrhu v zmysle § 43c Občianskeho zákonníka a tým k uzavretiu kúpnej zmluvy na diaľku.


DODACIE A PLATOBNÉ PODMIENKY
 Tovar, ktorý je skladom je expedovaný do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Predávajúci splní túto povinnosť odovzdaním tovaru do rúk prepravcu. Predávajúci zasiela kupujúcemu informáciu o expedovaní zásielky prostredníctvom SMS, alebo e-mailu.
 U tovaru, ktorý nie je skladom oznámi kupujúcemu predpokladaný termín dodania. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy ak s termínom dodania nesúhlasí. Oznámenie o odstúpení musí byť predávajúcemu doručené formou akou bola uskutočnená objednávka.


1. Dodávka tovaru formou dobierky:
 Predávajúci po potvrdení objednávky a oznámení výšky sumy dobierky zasiela tovar kuriérom UPS na vopred zadanú adresu kupujúcemu. Pri každej dodávke tovaru vystaví predávajúci faktúru, ktorú pošle kupujúcemu spolu so zaslaným tovarom. Cena prepravy kurierom na dobierku je 4,50 EUR s DPH.


2. Dodávka tovaru po úhrade predfaktúry na účet predávajúceho:
 Predávajúci po potvrdení objednávky zašle kupujúcemu predfaktúru s kúpnou cenou tovaru. Po pripísaní platby na účet predávajúceho zašle tovar Slovenskou poštou alebo kurierom UPS na vopred zadanú adresu kupujúcemu. Platby budú realizované bankovým prevodom na účet predávajúceho č. účtu: SK39 5600 0000 0082 6083 9001 v Prima banka Slovensko, a.s. Faktúru predávajúci pošle spolu s tovarom. Cena prepravy kurierom je 3,50 EUR s DPH, cena prepravy Slovenskou poštou 3,- EUR s DPH.


3. Osobný odber:
 Osobný odber je možný na adrese kancelárie Pavel Žiak GOREMO, SNP 179/24, Vígľaš 962 02 v pracovné dni Po-Pia 08,00 – 16,30 hod. Mimo týchto časov len po predchádzajúcej telefonickej dohode (mob. 0911501790).


PREVZATIE TOVARU
 Kupujúci je povinný na základe objednávky objednaný tovar prevziať a zaplatiť. V prípade nesplnenia tejto povinnosti je predávajúci oprávnený požadovať od kupujúceho náhradu preukázateľne vynaložených nákladov (cena prepravy).Táto povinnosť sa nevzťahuje na viditeľné poškodenie zásielky. Ak je tovar doručený prostredníctvom služieb Slovenskej pošty má kupujúci možnosť prevzatia od poštového doručovateľa alebo v priestoroch pošty.


ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNÉ PODMIENKY
 Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je určené pri tovare inak, je poskytovaná záručná doba v trvaní 24 mesiacov od dátumu predaja. Oprávnenie na reklamáciu záruku zaniká v prípade, že vada bola spôsobená mechanickým poškodením výrobku, nesprávnou inštaláciou (pri inštalácii elektrických a elektronických komponentov je pri reklamácii nutné dokladovať odbornú montáž), skladovaním výrobku v nevhodných podmienkach. Zodpovednosť za škodu prechádza na kupujúceho v momente prevzatia predmetu.


ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
 V zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Platí to v prípade, že objednaný tovar je nepoužitý, nepoškodený a zabalený v originálnom obale. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou. POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY spolu s vzorovým formulárom nájdete TU. Musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, predávajúceho a kupujúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s nepoškodeným a nepoužitým tovarom v originálnom balení na adresu predávajúceho na náklady a nebezpečie kupujúceho (tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberie). Tovar musí byť doručený predávajúcemu spolu s dokladom o kúpe. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru bude platba za vrátený tovar zaslaná prevodom na účet kupujúceho a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru predávajúcim.


ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
 Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na servisgorenje@servisgorenje.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná on-line na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH. 

GORENJE

MORA